::سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم ::

Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat, Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa kepadaKu. Hendaklah dia memenuhi (perintah) Ku dan beriman kepadaKu agar mereka memperoleh kebenaran.
(Al-Baqarah, 2:186)

Sunday, May 18, 2014

LaLa part 2

bismillah

lame xupdate blog...
nak update ape ni...
.............................

sem yang paling menyibukkan dan berselirat sume study dan kehidupan..assgnment mcm xkan abis jee =_="
banyak perkara nak buat tapi de yang tercapai dan ade xsempat nak capai n ade yang masih belum tercapai.

banyak sangat keinginan sebagai manusia yang asyik dengan dunia namun aku x lupa akan akhirat walau lemah dan kadang sering terjatuh..maaf ya Allah~

awan mendung melitupi hati..membawa hujan yang entah bila akan reda..lelah berjalan jauh mungkin simpang yang salah kerna masih belum ketemu cahaya yg dicari..

bertemu aku akan persimpangan cantik indah mata memandang..bertemu akan seseorang, ku jadikan teman seperjalanan..awan yang dulu mendung kian hilang, hujan yang dulu lebat kian renyai..nafas ku kini kembali tenang sedang aku berjalan.

mungkin sukar pada masa hadapan..in shaa Allah tiada ujian yang tidak akan tertanggung kerna Allah lebih mengetahui akan segalanya

sekarang aku punya impian..impian yang mungkin sama seperti Adam yang lain, namun perbezaan ada pada hati setiap yang merasainya. demi Allah aku berharap agar ia dikabulkan..pintu rezeki dibukakan agar mudah urusan akan datang..amiin ya Allah

tiada bicara bahagia dapat digambarkan perasaan hati manusia yang penuh kasih..namun kasih Allah yang utama kerana kebahagian setiap makhluk terletak atas kasih dan rahmat Nya..

..........................

sudah cukup bermadah..skang nk cakap biase2 lak..haha

entri ni maybe panjang sikit sebab lame dah x update..dulu suka men blog p lame tinggal jadi makin malas nk update..ade je dlm draft tu x usik pun..maybe sb sibuk dgn dunia luar sampai lupa dunia maya n bila ade idea tangguh pastu lupe terus nk update =_="

baru2 ni g hiking ngan geng kelab uitm 3hari 2mlm..slalu biase-biase je seronok hiking ni but this time there is something really special which gonna make me gonna remember it ^_^..

thank you for making it the best hiking trip so far dear lala ^^



ok suda abis bab hiking..skang ni bab study n cuti yg semakin memanggil manggil..keje banyak actually..p wat rilek je pastu pening nk siapkan haha..cuit ni lak abg nk kawen dah ujung bulan ni...kwn kelas pn same n kebetulan dpt 3 ag jemputan kawen dari kwn lame bulan 6 ni..tumpang gembira + jeles..huhu..xtau la sempat ke x nak hadir sume majlis tuu..

keje lak..stop kejap sb bz ngn study n tunggu urusan bank siap..lau de rezeki taun ni jalan keje in shaa Allah..
moga Allah permudahkan so nt dpt bawak my parents g makkah..ameen!

k la till next time in shaa Allah ^_^


~wasalam~




2 comments:

Aqilah Lalala said...

Why tajuk dia lala 2? it was about you =.= anyway, finally kann dia update. thank you :)

Unknown said...

lala tu saya laaa ;p
most welcome ^^

aku menulis kerana ia kisah hidupku..
aku menulis kerana kenangan hidupku..
aku menulis kerana Islam agamaku..
aku menulis kerana kasihku pada saudaraku..

mohon maaf jika ada salah dan silap kerana manusia itu tidak lekang dari melakukan kekhilafan~