::سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم ::

Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat, Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa kepadaKu. Hendaklah dia memenuhi (perintah) Ku dan beriman kepadaKu agar mereka memperoleh kebenaran.
(Al-Baqarah, 2:186)

Wednesday, December 4, 2013

hobi baru~

السلام عليكم

bulan ni tersangat la BZZZZ...ngan eventnye, talk programnye, assgmntnye, kuiz n testnye..p alhamdulillah sume berjaya dilakukan tanpa masalah..test je blm amik ag ni..harap2 ok gak la..

skang ni join hobi baru yakni qasidah..dulu men nasyid p kat UiTM ni nasyid mcm hambar je..pastu perasan team qasidah so join la sb memuji nabi saw kan dpt pahala ^^
 xsangka team qasidah ni bznye mcm artist dlm UiTM n kdg2 dpt panggilan kt luar..fuh!
p enjoy cgt sb berselawat pd nabi saw ni x stress mcm nyanyi nasyid ^^..
mlm ni ada persembahan pastu sabtu ni in shaa Allah rakaman at TV3 lak pastu persembahan kat festival lak..pastu xlarat dah sb sume bz nk exam dah..haha

ok guys may Allah bless of you^^


No comments:

aku menulis kerana ia kisah hidupku..
aku menulis kerana kenangan hidupku..
aku menulis kerana Islam agamaku..
aku menulis kerana kasihku pada saudaraku..

mohon maaf jika ada salah dan silap kerana manusia itu tidak lekang dari melakukan kekhilafan~